מקבץ לינקים לשבת

1. עירוב השימושים במרכז תל-אביב מצטמצם.

2. מסתבר שחיפה היא חלק מתל-אביב, לפחות לפי הפרסומים של שנת האמנות הרשמית.

3. כשבניין הופך לשלט.

4. ביום רביעי הקרוב, 28 במרץ, בשעה 20:30, דיון במאז"ה 9 עם ראש אגף הפיקוח על חנייה בתל-אביב. לצערי הרב, אני לא אוכל להיות שם. אני מקווה שאתם תהיו שם ותבדקו אם יש תוכניות להחזיר את מדרכות העיר, שהופקעו לטובת מכוניות, חזרה לבני-האדם.

5. הסבר משובח על קמפיינים לאופניים ומדוע הם הצליחו כל-כך בהולנד – דאגה לילדים:

For real progress in cycling, campaigners need to start to "think of the children". However, children should be thought of not as small people to be condescending towards, but as the rightful heirs of our future transport network. Today's child cyclists are tomorrow's adult cyclists. It is by working with today's concerned parents, by understanding that their concerns are valid and need to be addressed, that tomorrow's adult and child cyclists will best be catered for.

6. כל מה שלא רציתם לדעת על שעון הקיץ בעולם:

פוסט זה פורסם בקטגוריה לינקים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על מקבץ לינקים לשבת

  1. יוסי הגיב:

    הסרטון על שעון קיץ חמוד מאוד – אני חושב שבאופן כללי יש מדינות שבהן יותר שמש זה כיף וזה נראה לי כמו מטרה בפני עצמה (רק חבל שפה יש כל מיני משחקים לא ברורים עם זה).
    רק דבר אחד בנוגע לסוף הסרטון – זמן זה אף פעם לא דבר פשוט: שעון הקיץ מסבך את זה עוד קצת, אבל בכל מקרה זה קשה מאוד לדעת מה השעה בכל מקום : כי בכל סין למשל יש רק אזור זמן אחד (בניגוד לשלושה בארה"ב) ובהודו יש איזורי זמן שבהם השעה זזה בחצי שעה ולא בשעה, ואם אתה צריך לדבר עם מישהו על תחנת החלל הבין לאומית, ממש לא ברור מה השעה אצלו.

כתיבת תגובה